Menu
EUR
Wij versturen in de drukke december maand uitsluitend naar afhaalpunten. Dit om te voorkomen dat tijdens deze drukte onze pakjes overal neergegooid worden en kwijt raken.

Klantenservice

+31 (0)487 524 574
Ma / vrij van 09:00 - 17:30
Klantenservice
Ma / vrij van 09:00 - 17:30

Klantenservice

Leuk dat je een bestelling hebt gedaan in onze webshop of overweegt om bij ons een bestelling te plaatsen. Hieronder kun je alle informatie vinden over hoe het in zijn werk gaat. Lees het rustig door.

VERZENDING EN EVENTUELE KOSTEN

In onze webshop verzenden wij:

  • gratis binnen Nederland met PostNL
  • beneden 39 euro verzenden wij gratis naar een afhaalpunt anders vragen wij een kleine bijdrage voor het verzekerd versturen

LEVERTIJD : voor 23.30 besteld, is de volgende dag in huis*

Bestellingen die geplaatst zijn op werkdagen voor 23.30 uur worden dezelfde dag verzonden en heb je normaal gesproken de volgende dag in huis.   De bezorging van de bestellingen is van maandag t/m zaterdag. 

  • bestelling ontvangen voor 23.30 : worden dezelfde dag verzonden (indien voorradig)
  • bestellingen in het weekend ontvangen voor zondag 16.30 uur worden op zondag verzonden en is maandag in huis (indien voorradig)

PRODUCT NIET VOORRADIG

Een enkele keer komt het voor dat een product niet op voorraad is of er zijn er die dag ontzettend veel van zijn verkocht, dan zitten wij te wachten op een nieuwe levering van je product, dit gaat heel snel. In de meeste gevallen loopt je pakje een vertraging op van 1 werkdag. Wacht even rustig af en neem pas contact met ons op als het langer duurt dan 5 werkdagen. Is een product uitverkocht bij onze leverancier en zit er een lange levertijd op dan nemen wij contact met je op. In de meeste gevallen staat dit dan ook aangegeven op onze webshop.

Even in het kort als wij zitten te wachten op je product van onze leverancier:

  • verzending is dan binnen 2-5 werkdagen : je krijgt van ons geen bericht en de gemiddelde levertijd is 3 werkdagen
  • verzending duurt langer dan 5 werkdagen : je krijgt van ons bericht per email of telefoon (kijk ook even in de spambox als je geen mail of telefoontje ontvangen heb) en samen kijken we naar een oplossing.

VOLG JE PAKJE VIA TRACKTRACE

Als wij je pakje verzonden hebben (meestal is dit dezelfde werkdag) en het is aangekomen in het sorteercentrum van PostNL en ingescand, dan ontvang je van PostNL een email met je tracktrace link. Heb je deze niet ontvangen? Kijk in je spambox of neem contact op met PostNL, wij kunnen hierin helaas niets voor je betekenen omdat je deze mail niet van ons krijgt.

NIET THUIS BIJ AFLEVERING

Geen probleem want als je niet thuis bent als je pakje wordt aangeboden kan het zijn dat de postbode een dag later terug komt, bij de buren af geeft of je kunt hem ophalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Hier kun je hem binnen 1 tot 2 weken afhalen (afhankelijk van de vervoerder) met een legitimatiebewijs. Na deze tijd gaat het pakje retour naar ons.

BETALINGEN

Wij verzenden bestellingen na ontvangst van je betaling.

  • Per Ideal / Bancontact : staat het bedrag direct op onze rekening en kunnen wij direct aan de slag voor je
  • Achteraf betalen : nadat je het betalingsproces hebt afgerond gaan wij direct aan de slag voor je
  • PayPal : veilig online betalen en het bedrag staat direct op onze rekening en kunnen wij aan de slag voor je
  • Vooraf overmaken : wij nemen je bestelling in behandeling na ontvangst van je betaling 

MANKEMENT

Natuurlijk kan het wel eens gebeuren dat er iets mis is met een product. Kijk daarom altijd je producten goed na als je deze ontvangen hebt. Constateer je een mankement aan een product, geef dit per email direct aan ons door, uiterlijk binnen 2 dagen na ontvangst. Maak een foto + filmpje van het product en stuur het naar ons op per mail. 

SUGGESTIES & KLACHTEN

Onze webshop is constant bezig om haar klanten nog beter van dienst te zijn en stellen je mening/suggestie daarom erg op prijs. Je kunt suggestie(s) sturen naar [email protected]

Wij proberen er alles aan te doen om onze klanten tevreden te houden. Heb je desondanks alles toch een klacht over onze service of een product, stuur je klacht dan naar [email protected] en je krijgt binnen 48 uur een reactie op je suggestie of klacht.

CONTACT GEGEVENS

Onze webshop is een onderdeel van Dermaskin te Ewijk. Bij Dermaskin kun je ook terecht om de behandelingen te ondergaan met de producten van o.a. Medik8. Huidspecialiste Marian Janssen heeft meer dan 26 jaar ervaring en is volledig getraind door deze merken. Ze volgt nog steeds regelmatig trainingen. In haar praktijk werkt ze dagelijks met deze merken, hierdoor krijg je het optimale advies over de producten en behandelingen.

DERMASKIN & DERMASKIN WEBSHOPS

Huidspecialiste Marian Janssen

Julianastraat 1-C

6644 BN  Ewijk

tel. 0487 - 524 574

Kamer van Koophandel 16086487

BTW nr. : op aanvraag

 

www.dermaskin.nl

www.tophuid.nl

www.skintrends.nl

www.dermaskinshop.nl

www.mijnhuidshop.nl

www.dermaskinonline.nl

www.dehuidshop.nl

 

Neem contact op

Contactgegevens

0487 524 574
KVK nummer: 16086487
btw-nummer: NL001899798B81
Medik8 webshop Julianastraat 1-C
6644 BN Ewijk
Nederland
Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €0,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »