Leuk dat je een bestelling hebt gedaan in onze webshop of overweegt om bij ons een bestelling te plaatsen. Hieronder kun je alle informatie vinden over hoe het in zijn werk gaat. Lees het rustig door.
VERZENDING EN EVENTUELE KOSTEN
In onze webshop verzenden wij:
LEVERTIJD : voor 23.30 besteld, is de volgende dag in huis*
Bestellingen die geplaatst zijn op werkdagen voor 23.30 uur worden dezelfde dag verzonden en heb je normaal gesproken de volgende dag in huis. De bezorging van de bestellingen is van maandag t/m zaterdag.
PRODUCT NIET VOORRADIG
Een enkele keer komt het voor dat een product niet op voorraad is of er zijn er die dag ontzettend veel van zijn verkocht, dan zitten wij te wachten op een nieuwe levering van je product, dit gaat heel snel. In de meeste gevallen loopt je pakje een vertraging op van 1 werkdag. Wacht even rustig af en neem pas contact met ons op als het langer duurt dan 5 werkdagen. Is een product uitverkocht bij onze leverancier en zit er een lange levertijd op dan nemen wij contact met je op. In de meeste gevallen staat dit dan ook aangegeven op onze webshop.
Even in het kort als wij zitten te wachten op je product van onze leverancier:
VOLG JE PAKJE VIA TRACKTRACE
Als wij je pakje verzonden hebben (meestal is dit dezelfde werkdag) en het is aangekomen in het sorteercentrum van PostNL en ingescand, dan ontvang je van PostNL een email met je tracktrace link. Heb je deze niet ontvangen? Kijk in je spambox of neem contact op met PostNL, wij kunnen hierin helaas niets voor je betekenen omdat je deze mail niet van ons krijgt.
NIET THUIS BIJ AFLEVERING
Geen probleem want als je niet thuis bent als je pakje wordt aangeboden kan het zijn dat de postbode een dag later terug komt, bij de buren af geeft of je kunt hem ophalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Hier kun je hem binnen 1 tot 2 weken afhalen (afhankelijk van de vervoerder) met een legitimatiebewijs. Na deze tijd gaat het pakje retour naar ons.
BETALINGEN
Wij verzenden bestellingen na ontvangst van je betaling.
MANKEMENT
Natuurlijk kan het wel eens gebeuren dat er iets mis is met een product. Kijk daarom altijd je producten goed na als je deze ontvangen hebt. Constateer je een mankement aan een product, geef dit per email direct aan ons door, uiterlijk binnen 2 dagen na ontvangst. Maak een foto + filmpje van het product en stuur het naar ons op per mail.
SUGGESTIES & KLACHTEN
Onze webshop is constant bezig om haar klanten nog beter van dienst te zijn en stellen je mening/suggestie daarom erg op prijs. Je kunt suggestie(s) sturen naar [email protected]
Wij proberen er alles aan te doen om onze klanten tevreden te houden. Heb je desondanks alles toch een klacht over onze service of een product, stuur je klacht dan naar [email protected] en je krijgt binnen 48 uur een reactie op je suggestie of klacht.
CONTACT GEGEVENS
Onze webshop is een onderdeel van Dermaskin te Ewijk. Bij Dermaskin kun je ook terecht om de behandelingen te ondergaan met de producten van o.a. Medik8. Huidspecialiste Marian Janssen heeft meer dan 26 jaar ervaring en is volledig getraind door deze merken. Ze volgt nog steeds regelmatig trainingen. In haar praktijk werkt ze dagelijks met deze merken, hierdoor krijg je het optimale advies over de producten en behandelingen.
DERMASKIN & DERMASKIN WEBSHOPS
Huidspecialiste Marian Janssen
Julianastraat 1-C
6644 BN Ewijk
tel. 0487 - 524 574
Kamer van Koophandel 16086487
BTW nr. : op aanvraag